26 september 2018

CooCooShop brengt winkeliers op het spoor van bijzondere producten

Toen de omzet van hun mono brand store in Nice tijdens de crisis terugliep zochten ondernemers Pieter en Elsie de Mik een manier om hun winkeloppervlakte maximaal te benutten en het inkooprisico minimaliseren. Ze bedachten CooCooShop.com.

Ze besloten losse vierkante meters aan verschillende merken te verhuren in ruil voor een commissie. Het was meteen een succes. Dit idee vormt de basis CooCooShop; een online B2B platform dat winkels die op zoek zijn naar merken in contact brengt met merken die op zoek zijn naar verkoopruimte.
Het platform is richt zich op mode, accessoires, schoenen, juwelen en alle andere artikelen die verkocht of gepromoot kunnen worden in een winkel. Tijdens het Retailagenda Zomercongres 2018 gaven ze een presentatie over hun innovatie idee.

Lees op Stadzaken.nl het interview.

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van de Retailagenda

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.