Intervisies

Een belangrijke doelstelling van de Retailagenda is het uitwisselen van ervaringen en opgedane kennis tussen de verschillende RetailDeal-gemeenten. Dit doen we op verschillende manieren. Er zijn publicaties met concrete handreikingen opgesteld, we organiseren congressen, workshops en werkconferenties. Ook het organiseren van intervisies behoort tot de manieren om gemeenten met elkaar in contact te brengen.

Tijdens de intervisies staat steeds één thema van de Retailagenda centraal. Het kan gaan over regionale samenwerking, lokale transformatie, samen investeren, HCA of innovatie. Waar thema’s elkaar raken zullen meerdere onderwerpen aan bod komen.
De intervisies worden georganiseerd in samenwerking met een gemeente die bereid is inzage te geven in de aanpak, visie, kansen, successen, drempels en leermomenten. De aanwezige gemeenten worden op hun beurt geprikkeld hun eigen ervaring delen, zodat opgedane kennis optimaal benut kan worden

Data:
21 juni: Lokale en regionale samenwerking – i.s.m de gemeente Haarlem.

Meld je aan en blijf op de hoogte van de ontwikkelingen in Ons Retailland

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.