29 januari 2021

Impactanalyse retail postcorona: het vervolg

In juli 2020 heeft de Retailagenda in samenwerking met INretail en NRW de impactanalyse ‘Retail Postcorona’ uitgebracht. Dit betrof een uitgebreide analyse onder diverse stakeholders zoals retailers, vastgoedeigenaren, gemeenten en consumenten naar de gevolgen van de coronacrisis op retail. Dit onderzoek krijgt nu een vervolg.

Sinds medio december zit Nederland in een totale lockdown. De vooruitzichten zijn dat de beperkingen nog zeker enkele weken zullen blijven gelden. Hierdoor zijn eerder opgehaalde inzichten onder de stakeholders in een ander daglicht komen te staan. Een reden voor de Retailagenda om de impactanalyse opnieuw uit te voeren om te zien waar de betrokken partijen momenteel staan en hoe zij naar de toekomst kijken. Er wordt kwantiteit en kwalitatief onderzoek gedaan onder retailers, vastgoedeigenaren, gemeenten en consumenten om een actueel beeld te krijgen van de impact van de coronapandemie op retail, binnensteden en winkelgebieden.

Webinar

De resultaten van de analyse zullen medio maart worden besproken tijdens een speciaal webinar. De datum van het webinar wordt nog bekend gemaakt.
Neem voor meer informatie over het onderzoek contact op met de Retailagenda via info@retailland.nl

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van de Retailagenda

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.