Intervisie “Maak van je winkelgebied een sterk merk”

Er zijn helaas geen plaatsen meer beschikbaar. Als je interesse hebt stuur dan een bericht naar Tessa Vosjan (tessa.vosjan@retailland.nl). Wij plaatsen je dan op de wachtlijst.

“Hoe profiteer je als winkelgebied van een sterk merk?”
Voor elk winkel- en centrumgebied is het van belang om onderscheidend zijn, maar hoe doe je dat, kiezen voor een herkenbaar profiel? De gemeente Hilversum heeft er voor gekozen om zich heel herkenbaar als mediastad te profileren. Alles wat met beeld en geluid te maken heeft, wordt tot in detail doorvertaald in het centrumgebied. Hoe heeft Hilversum dit voor elkaar gekregen? Tijdens de Retailagenda intervisie “Maak van je winkelgebied een sterk merk”, op donderdag 29 november, komt dit uitgebreid aan bod.

Sinds 2016 werkt de stichting Centrum Hilversum aan een versterking van het centrum, daar hoort ook een duidelijk eigen gezicht bij: Hilversum als mediastad. Tijdens de Retailagenda intervisie vertellen centrummanager Kjeld Vosjan en citymarketeer Carlijn Bolt hoe het merk Hilversum tot stand is gekomen, hoe het brand wordt doorvertaald en concreet zichtbaar gemaakt wordt – zowel fysiek als in prikkelende marketingcampagnes-, en hoe in het centrum met partners wordt samengewerkt om het merk verder uit te bouwen.
Zulke processen gaan niet zonder slag of stoot. Nieuwsgierig naar de aanpak van Hilversum en waar ze tegenaan lopen? En hoe je als winkelgebied van een sterk profiel kunt profiteren? Kom dan donderdag 29 november naar Hilversum.

>> AANMELDEN KAN HIER

Het programma

9.00 -9.30 uur Ontvangst met gebak
9.30 uur – 12.30 uur Intervisie met presentaties van Kjeld Vosjan, centrummanager stichting Centrum Hilversum en citymarketeer Carlijn Bolt van Hilversum Marketing, co-creatiessessies onder leiding van René Hendriks van Bureau aan Zee, samenvatting en afsluiting.
12.30 uur Einde intervisie, met aansluitend een lunch

Citymarketing congres
De intervisie wordt gehouden in het Mediapark in Hilversum. Deelnemers aan de intervisie kunnen na afloop ook de bijeenkomst over citymarketing versus centrummanagement bijwonen. Deze vindt plaats in de dezelfde zaal, en start om 13.00 uur. Kijk hier voor meer informatie over citymarketing. Aanmelden kan via het aanmeldformulier voor deze Retailagenda intervisie.

Locatie intervisie:
(Nieuwe locatie): Mediapark: Mediacentrum/Twitterzaal, Media Parkboulevard 11, 1217 WE Hilversum. (Het Mediacentrum is richting Studio 21, langs Bar Boon, aan je linkerhand is de ingang van het Mediacentrum). Parkeren kan op de P1.

Meer intervisies
De Retailagenda heeft dit jaar een reeks intervisies georganiseerd rond thema’s in centra- en winkelgebieden spelen.
Bekijk hier de resultaten van de andere intervisies.

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van de Retailagenda

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.