21 januari 2017

Kom 23/2 naar het Retail Innovatie Festival in Den Haag

Op 23 februari wordt in Den Haag het eerste Retail Innovatie Festival. Tijdens deze interactieve middag krijgen deelnemers de kans om op ongedwongen wijze zoveel mogelijk kennis, ervaring en ideeën uit te wisselen op het gebied van retaillinnovatie.

fb-sharedimage-2

Retail is aan grote veranderingen onderhevig. Innovatie is onmisbaar om op alle ontwikkelingen te kunnen inspelen. Dat betekent dat iedereen die met retail te maken heeft, van ondernemers tot gemeenten, zich zal moeten aanpassen aan de nieuwe consumptiepatronen en moet zorgen voor toegevoegde waarde van de winkel of het winkelgebied. Dat kan op verschillende manier, bijvoorbeeld door het bieden van betere, gezondere producten, excellente service, beleving en offline-to-online businessmodellen op basis van nieuwe technologie en consumentinzichten.
Allemaal vormen van innovatie die tijdens het Retail Innovatie Festival aan bod komen.

Leren door te doen
Het festival biedt een gevarieerd programma op uiteenlopende locaties waar deelnemers vooral ook zelf creatief aan de slag gaan en kennis en ervaring uitwisselen. Het motto is leren door te doen. Er zijn inspirerende sprekers zoals Joop de Boer (Pop-Up City) en Niven Kunz (NIVEN en Friet District), interactieve breakout-sessies over retailvraagstukken, er is aandacht voor  innovatie concepten en er worden – wandelend of op de fiets-  onder leiding van experts uitstapjes gemaakt naar populaire Haagse buurten en winkels.  Het Retail Innovatie Festival is zo een ware voedingsbodem voor nieuwe initiatieven en innovatieve oplossingen om de retail futureproof te maken. En zoals bij een echt festival zullen muziek én foodtrucks niet ontbreken.
Het festival is speciaal bedoeld voor retailers, ondernemers, vastgoed professionals, centrummanagers en beleidsmedewerkers die  (bijtijds) voorbereid willen zijn op de toekomst in de retail.

Het programma start om 12.00 uur in theater Korzo en sluit om 17.00 uur af met een borrel.
Ga voor het volledige programma en het bestellen van kaartjes à 95 euro naar www.retailinnovatiefestival.nl

Het Retail-Innovatie Festival wordt mogelijk gemaakt door de Retail-innovatie Agenda en haar partners. De Retail-innovatie Agenda is een van de acties uit de Retailagenda en is gericht op het vergroten van ondernemersvaardigheden, zodat retailers (nog) beter voorbereid zijn op de toekomst.

Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van de Retailagenda

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.